Október 21-én (CAN) és október 24-én (USA) este elindult a Happy Endings 3. évada. Az első rész feliratát megtaláljátok a hoszzupuskasub.com és a feliratok.info-n.

Először is ott kezdeném, hogy sok helyen azt lehet olvasni, hogy nem úgy sikerült az évadkezdet, ahogy a másodikat abbahagyták, vagyis elég gyenge rész lett. Valóban, ez a barátok extrákkal dolog nem hozott olyan poénokat, amik nagyon ütöttek volna, mégis ez határozta meg a részt. Pedig egész jól indult a rész, ahogy kinevetik Pennyt az elején, azt legalább húszszor visszatekertem. Valamint Brad kádból kiesése és Penny "Én is megtettem veled ugyanezt" kijelentése legalább ilyen jó volt. 

És "Mit csinálhat két barát egy kedd délutánon?" jelenet. Hátööö, igen!!! A tavalyi Halloween-es rész után idén már az első részben láthattuk Alexet lengébb öltözetben. :) Igaz ezt is tudták fokozni a részben, Jane teljesen meztelenül jött be Bradhez a fürdőszobába. Of course, ezt kitakarták. :)

Happy-Endings-S3-poster.jpg

Egy szó mint száz, van hova fejlődni az évadban, de jól is van így. Csak előre, hajrá!

Közben itt is az új rész. Ma vagy holnap neki is állok. Pá.

(a plakátot a www.sorozatjunkie.hu oldaláról töltöttem le, thanks.)

A bejegyzés trackback címe:

https://pilotsub.blog.hu/api/trackback/id/tr384872972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása