Ennis Esmer (Oz) interjú

2010.08.23. 12:50

 Ennis Esmer interjú

 

A hetedik érzék Osman-je számára egy törökországi
nyaralás lenne az ideális nyári program

 

Mivel tavasszal még úgy volt, hogy a nyári időszakban fogják sugározni A Hetedik érzék 2. évadát a tengerentúlon, ezért erre készülve a ctv.ca interjút készített a sorozat sztárjával, Ennis Esmer-rel hogy hogyan tölti a szabadidejét, amikor nem forgat.

CTV.ca: Mit szeretsz a legjobban csinálni nyáron?

Ennis: Óriási Blue Jays rajongó vagyok. Két sorozatot nyertek meg életemben, ezért nagyon hálás vagyok nekik. Elsősorban Jays rajongó vagyok. Sok labdajátékra járok... és szeretek a tóban úszni.

CTV.ca: Melyik volt életed legjobb nyaralása?

Ennis: Törökországból származom és 11 éves koromban két hónapot töltöttem ott az édesapám, majd az édesanyám családjánál. Piszkosul meg akarom ismételni, de nem lehet a munkám miatt. Szeretnék egy egész nyarat Törökországban tölteni.

CTV.ca: Mi a kedvenc nyári slágered?

Ennis: Szeretem a Summertime-ot a 'DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince'-től.

CTV.ca: Mit tervezel az idei nyárra?

Ennis: Sokat fogok jógázni, csak hogy nyújtani tudjak. Csak tesztelni akarom a testem korlátait, hogy rájöjjek, milyen különféle módon lehet hajlítani. Ez egy utazás... ezt fogom hajtogatni magamban remélem, hogy nem húzom meg az ágyékomat.

CTV.ca: Melyik a kedvenc fagylaltod?

Ennis: Épp most voltam egy Tuttimelon nevű helyen San Francisco mellett. Ott volt fekete szezámos Gelato. Az íze a pirított szezámmagéhoz hasonlított. Hihetetlen volt.

Sheri Block, 2010. augusztus 5. 10:05.

Az eredeti cikk itt olvasható: http://shows.ctv.ca/TheListener/article/Travelling-to-Turkey-would-be-ideal-summer-vacation-for-The-Listeners-Ennis-Esmer#c_0

A bejegyzés trackback címe:

https://pilotsub.blog.hu/api/trackback/id/tr522240989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása